Regulament 2019


    





Concurs International de Dans     
    „GALATZ FEST DANCE”,Ed.VIII
19-20 OCTOMBRIE 2019


*Concursul de dans se adreseaza numai copiilor si tinerilor cu varste intre 6 si 19 ani impliniti.
                      
Scop:
         Concursul are ca scop descoperirea, sustinerea si  promovarea tinerelor talente, mentinerea sanatatii si  starea de bine a practicantilor.
         Dansul atrage tot mai mulţi tineri, elevi şi copii încât scopul prioritar al festivalului este stimularea acestor tineri cu înclinaţii artistice, lansarea şi promovarea lor în comunitatea locală şi în mass-media, evidenţierea muncii şi talentului copiilor şi a cadrelor didactice ce-i îndrumă şi doresc să devină cunoscuţi promovând această artă a mişcării coregrafice de scenă.
                Organizarea si desfăşurarea acestui concurs, va contribui la ridicarea calităţii actului interpretativ şi a originalităţii exprimării prin dans.

Locatie: SALA SPORTURILOR ”DUNAREA” GALATI

Informatii necesare:

1.   Categorii de varsta:( duo / trio / formatii)

     Mini       -   6 - 9 ani
     Copii     -  10 - 12 ani
Junior    -  13 - 15 ani
Senior   -  16 - 19 ani
  Open age -  6 - 19 ani
(La trupe se ia in calcul varsta celui mai mare participant. Conteazä varsta participantului exact la data de 19-20 octombrie al anului in care concursul are loc, adicä varsta participantului exact in ziua respectiva.)
Ne rezervăm dreptul de a solicita o dovadă a vârstei în ziua de concurs prin verificarea actului de identitate a participanţilor

 Precizare: momentul unui dans solo/duo/trio va avea durata  de 01.30 – 02.00 minute,  iar la formatii 02.00-03.30 minute in cazul depasiri se va intrerupe muzica, concurentul fiind descalificat!!! Colajul muzical se trimite pe email odata cu fisa de concurs , deoarece se face un playlist pentru ziua evenimentului. Nu se accepta nici un cd/stick  in ziua concursului!

2.      Discipline:

-    Modern / Contemporan 

-   Acro 

-   Jazz / Liric 
            Dans care combină elemente de balet și tehnici moderne de jazz dance. Acesta este inspirat de versurile și conținutul muzical.

-   Folclor international / dans caracter (belly dance / tiganesc/ spaniol/   polonez/ rusesc / grecesc / tarantela / country s.a.)
       Tradiția de dans folcloric trebuie să fie conservată. Costumele și muzica trebuie să reflecte tradiția folclorică.

-    Folclor national (dans popular romanesc)
       Costumele, coregrafia și muzica trebuie să reflecte zona tradiționala folclorică aleasa.

-   Pom pon / Majorete

-    Urban (Breaking / Hip hop/ Popping/ Locking/ Dancehall/ s.a )

-    MTV comercial 
       O fuziune de stiluri diferite de dans cu coregrafii nou create inspirate de tradiția MTV, prezintă show-uri variate și grupuri populare de cântăreți. Este un stil comercial de pop, Hip Hop - Street Dance sau alte stiluri. Accentul este pus pe prezentare, stil, exprimare, performanță si show.
Open (fantezii coregrafice sau alte stiluri de dans pe care nu le regasiti mai sus

Trupele pot fi alcatuite din minim 4 pers. si maximum 25 pers. fiecare categorie.


3. Inscriere pe mail : galatzfestdance@yahoo.com  
- fisa de inscriere si tabelul nominal (de completat)
- colajul muzical in format .mp3
- dovada achitarii taxei (foto/scan - chitanta) 
Taxe concurs:  -   50 lei persoana (moment trupa/dans)
                           -  70 lei (moment duo/trio/dans)
                           – 100 lei (moment solo)

- Taxa de inscriere  se achita in contul bancar : RO30RNCB0141137765130001 - BCR - Asociatia cultural-educativa  ”Pianissimo”
(De mentionat : taxa participare concurs dans Galatz fest dance
                                 trupa/scoala ”x” )
    
4.Alte precizari:
-   Termenul de inscriere si achitare a taxei este 27 Septembrie 2019.
-   Decizia juriului de concurs va fi irevocabila si nu va putea fi contestata. De asemenea si notele acordate de acestia.
-    Ordinea intrarii in scena se va stabili in functie de inscrieri; va fi stabilit un program concret.
-    Un grup poate participa la una sau mai multe sectiuni, achitand taxa pentru fiecare sectiune in parte.
-   Concurenti pot prezenta mai multe dansuri,  insa cu conditia sa fie la sectiuni diferite, pentru fiecare dans inscris se plateste taxa.
-   Trupele trebuie  sa contina un minim de 4 dansatori.
-   Cei care nu respecta categoriile de varsta (amintim faptul ca la inscriere si incadrare, se ia in calcul varsta celui mai mare component al trupei) sau cei care se inscriu la sectiuni nepotrivite stilului prezentat, vor fi depunctati.  (S-a intamplat in editiile precedente, va rugam atentie!! )
-   Muzica: Deoarece dorim sa oferim tot ce este mai bun participantilor si pentru a va face usoara inscrierea si registrarea in concurs, toti participantii vor incarca muzica, in format MP3, pe mailul concursului, de asemenea colajul sa fie denumit (EX: numele trupei-dans de caracter). Participantii nu mai trebuie sa aiba copii ale cd-urilor cu muzica, sa-si faca griji daca "merge CD-ul sau nu" si sa astepte la Registratura concursului pentru a preda cd-ul cu muzica. Cu un simplu clik muzica dumneavoastra este incarcata si salvata pe mail.
Va rugam sa aveti o inregistrare profesionala a pieselor pentru fiecare coregrafie in parte. Scoala/coregraful este responsabil/a pentru alegerea, editarea, claritatea, rularea sau pregatirea fiecarei piese.
-   Copie certificat nastere / buletin pentru fiecare participat  (in ziua concursului).
-    Membrii juriului trebuie să fie respectaţi având în vedere competența lor și munca grea care necesită atenția sporită pe tot parcursul evenimentului. Nici un dansator şi nici oricare alt participant nu poate perturba membrul juriului în timpul jurizării. Orice observație sau lipsă de respect față de un membru al juriului va fi penalizată de către directorul competiției.


5.Premii:
Se vor acorda : Premiul I, II, III, Mentiuni, Premii speciale, s.a.!
Un weekend la munte pentru ”Cel mai original coregraf”
TROFEUL Competitiei;
Premiul ”Cel mai bun dansator”.

6. Jurizare:
Criteriile de punctaj :
a) Greutätile tehnice ale dansului
b) Precizia executiei, armonia tehnicii si a echipamentului la formatii
c) Muzicalitatea coregrafiei si a executiei
d) Multitudinea coregraficä a executiei
e) Interpretarea personalä a executantului
f) Nivelul de performanta si impresia de ansamblu.


7. Costume/tinuta scenica
- Se pot folosi costume liber alese in toate clasele.
- Costumele sä sublinieze caracterul executiei.
 - Costume care ies din comun, nu au influentä asupra punctajului.

8. Cheltuieli de calatorie, masa sau cazare (dupa caz):
- Se suporta de catre candidati.
Concursul se desfasoara in colaborare cu mass-media judeteana (audio, video, scrisa, on line, etc.)

9.Contact
:
 -  fisierele se trimit pe  mail:  galatzfestdance@yahoo.com 
* mai multe informatii aflati de pe blogul concursului :
www.galatz-festdance.blogspot.com   sau facebook / Galatz fest dance si la telefon: 0743 774 476
  
10.Reguli
Informații despre locul de desfășurare:
a). Fumatul este strict interzis în zonele aferente competiției, culise sau în vestiare. 
b) Alimentele și băutura sunt interzise în zona de concurs, în zonele aferente culiselor/vestiarelor.  
c) Vă rugăm să păstrați curățenia în toate zonele, în special în toalete și în vestiare.
d) Pentru siguranța tuturor, nu blocați culoarele, casa scărilor și ieșirile de urgență.
e) Nu vor fi tolerate abateri de nici un fel, de la regulile stabilite de directorul/managerul locației. Astfel de încălcări pot duce la descalificarea imediată.
f) Orice persoană(e) care aduce/aduc daune locației, fie acestea în interiorul sau exteriorul acesteia, fie prin neglijență, fie prin abuz va/vor descalifica întreaga organizație. Orice persoană(e), care provoacă daune după cum s-a menționat, își asumă întreaga responsabilitate financiară pentru reparații, înlocuire și/sau restituire.

Ordinea intrării în concurs trebuie respectată pentru a nu se decala timpii de concurs. Orice timp suplimentar necesar pentru schimbarea costumaţiei ar trebui să fie transmise înainte de concurs prin e-mail. Ordinea intrării în concurs va fi publicată online pe site, cu o săptămână înainte de începerea turneului.
Intrarea pe scenă se face imediat după ce numărul de start este anunţat şi dansatorul ar trebui să se ducă direct în poziţia de plecare. Participanţii trebuie să părăsească scena imediat ce şi-au terminat reprezentatia şi au ridicat toate accesoriile.
Toate coregrafiile,costumele, muzica ar trebui făcute cu bun gust şi în spiritul de sportivitate. Accesoriile sunt permise atâta timp cât acestea sunt rapid aşezate pe scena inainte de reprezentaţia competitorilor şi sunt imediat luate de pe scenă după ce aceştia îşi termină momentul artistic.
Efecte de iluminare personale, inclusiv eventualele efecte de incendiu sunt strict interzise. Creativitatea, originalitatea, mişcarea scenică, efectele, utilizarea spaţiului şi a abilităţilor artiştilor interpreţilor sau executanţilor sunt importante.
Coregrafia ar trebui să fie adecvată pentru vârstă şi capacităţile artiştilor interpreţi sau executanţi.
Toate celelalte rezultate se bazează pe realizările întregului grup în ansamblul său.
Antrenorilor nu li se permite să pună semne sau să dea semnale pentru dansatori, sau de a intra pe scena de concurs în timpul reprezentaţie.
Şcolile sunt singurii responsabili pentru orice răniri sau accidentări care au loc în timpul concursului. Fiecare şcoală trebuie să aibă asigurare proprie pentru accidente.
Nerespectarea următoarele reguli poate duce la o depunctare..
Depăşirea cu 5 secunde a timpului alocat reprezentaţiei.
Competitorii trebuie să fie în culisele scenei cu 5 dansuri înainte de ora programată de intrare în concurs.


Note:

-    Partenerii media si sponsorii, cat si alti colaboratori in proiect vor fi anuntati in perioada promovarii evenimentului, cat si in timpul concursului.

-    Modificarile ce apar pe parcursul organizarii evenimentului vor fi anuntate  pe site-ul concursului !